YOL HƏRƏKƏTI QAYDALARI 2
Səki olmadıqda mütəşəkkil
piyada dəstələrinə yalnız nəqliyyat vasitələrinin hərəkəti istiqamətində, yolun
hərəkət hissəsinin sağ tərəfi ilə, bir cərgədə dörd nəfərdən çox olmamaq
şərti ilə getməyə icazə verilir. Dəstənin qabağında və arxasında sol tərəfdə
müşayiətçilər getməlidir. Müşayiətçilərin əlində sutkanın işıqlı vaxtı qırmızı
bayraqcıqlar, qaranlıq və məhdudiyyətli görünmə şəratində isə yandırılmış
fənərlər olmalıdır. Qabaqda gedən müşayiətçi ağ rəngli, arxada gedən müşayiətçi
isə qırmızı rəngli fənəri yandırılmış vəziyyətdə sürücülərin görməsi üçün
əlində tutmalıdır.
Uşaqların isə dəstə
halında yalnız sutkanın işıqlı vaxtı və böyüklərin müşayəti ilə ancaq səki ilə,
piyada yolu ilə, bunlar olmadıqda isə yolun çiyni ilə aparmağa icazə
verilir.
Yaşayış məntəqələrində
səkisi və piyadalar üçün yolu olmayan küçələrdə, həmçinin şəhər ətrafında
kənarları olmayan yollarda piyadalar küçənin (yolun) sol tərəfi ilə
hərəkət etməlidirlər.
Piyadalar belə hərəkət
etdikdə onlar qarşıdan gələn nəqliyyatı görər və təhlükəsizliyin təmin
edilməsi üçün vaxtında lazımi tədbirlər görə bilərlər.
Əl arabaları və
velosipedlərlə ancaq yolun sağ kənarı ilə hərəkət etmək lazımdır. Uşaq
kolyaskalarını isə səki ilə ya da yolun sağ kənarı ilə aparmağa icazə verilir.
Səkinin üzərində hər
hansı bir maneə olduqda, ya da orada piyadalar toplandıqda piyada, hərəkətin
təhlükəsizliyini yəqin etdikdən sonra səkidən yolun hərəkət hissəsinə
düşməli, maneəni keçdikdən sonra isə yenidən səkiyə çıxaraq
hərəkəti davam etdirməlidir.
Piyadalar küçəni, yaxud
yolu keçmək üçün yalnız bu məqsədlə ayrılmış xüsusi yerlərdən, körpülərdən,
yaxud yeraltı və yerüstü keçidlərdən, göstəricilər, yol nişanları və ya
xətlərlə ayrılmış piyada keçidlərindən keçməlidirlər.
Əgər görünmə zonasında
piyada keçidi və ya yol ayrıcı olmadıqda yolun hərəkət hissəsini ayırıcı zolaq
olmayan və sədd çəkilməyən hər iki tərəfdən yaxşı görünən sahələrdə
çəpinə deyil, düzünə keçmək lazımdır.
Küçəni belə keçdikdə
piyada ancaq hərəkət hissəsinin eni qədər yol qət etmiş olur. Hərəkət hissəsini
çəpinə keçdikdə isə piyadanın yolu və bu yolu keçməyə sərf etdiyi vaxt artıq
olur. Bundan başqa yolu çəpinə keçdikdə piyadanın arxası müəyyən dərəcədə
nəqliyyatın hərəkəti istiqamətinə tərəf çevrilir ki, bu da həyat üçün
təhlükəlidir.
Əgər piyada keçidlərində
nizamlayıcı yoxdursa, yalnız yaxınlaşmaqda olan nəqliyyat vasitələrinə qədər
olan məsafəni, onların sürətini qiymətləndirdikdən və bu halda yolu keçməyin
onun üçün təhlükəsiz olduğunu yəqin etdikdən sonra piyada yolun hərəkəti
hissəsinə çıxaraq yolu keçə bilər.
Yolun hərəkət hissəsinə
çıxmazdan əvvəl piyada sol tərəfə baxıb nəqliyyatın yaxınlaşmadığını yəqin
etməli, yalnız bundan sonra yolun hərəkət hissəsinə çıxaraq yolu ortaya qədər
keçməli, sonra sağ tərəfə baxmalıdır. Əgər nəqliyyat yaxınlaşarsa piyada ox
xəttinin (və ya təhlükəsizlik adacığının) üzərində dayanaraq nəqliyyatın
keçməsini gözlədikdən sonra ləngimədən yolu keçməyi davam etdirməlidir.
Piyadalar bütün hallarda
qırmızı və ya göy sayrışan və xüsusi səs siqnalı qoşulmuş nəqliyyat
vasitələrinə yol verməlidirlər. Hərəkət hissəsində olduqda isə bu
nəqliyyat vasitələrinə yol verərək hərəkət hissəsini dərhal
boşaltmalıdırlar.
Eyni ilə nizamlanmayan
keçidlərdə, yaxud yanıb-sönən sarı işıqlı svetofor qoyulmuş yerlərdə
piyadalar bütün hallarda yaxınlaşmaqda olan nəqliyyata yol verməlidirlər.
Küçənin, yolun hərəkət
hissəsini yaxınlaşmaqda olan nəqliyyatın qabağından keçmək piyada üçün
təhlükəlidir. Bu qaydalara riayət edilmədiyindən Bakı şəhərində çoxlu
sayda yol nəqliyyat qəzaları baş verir ki, nəticədə insanlar həlak olur,
əksər hallarda isə şikəst qalırlar. Yadda saxlamaq lazımdır ki, hərəkətdə
olan nəqliyyatı birdən-birə dayandırmaq mümkün deyil.
Yolun sürücülərə çətin
görünən yerlərində (döngələrdə, yoxuşlarda və s.) piyadaların dayanmasına və
yolu keçməsinə icazə verilmir. Yolu yalnız hər iki tərəfdən aydın görünən
yerlərdən keçmək olar.
Piyadalar küçəni hərəkət
nizamlanan yerlərdə küçənin (yolun) keçid hissələrində svetoforun yaşıl
işığı, yaxud nizamlayıcının müvafiq icazəverici
siqnalında keçməlidirlər. Yadda saxlamaq lazımdır ki, əgər nizamlayıcının
sinə və arxa tərəfləri piyadaya çevrilibsə, onda yol ayrıcını keçmək olmaz.
Nizamlayıcının sinəsi və kürəyi (arxası) svetoforun qırmızı işığına
müvafiqdir. Həmin istiqamətdə nəqliyyatın və piyadaların hərəkəti
qadağandır. Nizamlayıcının yan tərəfi (çiyni) piyadaya tərəf çevrilməsi
yolu keçməyə icazə verir. Nizamlayıcının sağ əlini yuxarı qaldırması svetoforun
sarı işığına müvafiq olduğu üçün piyadalara yol ayrıcına girməyə icazə
verilmir.
Svetoforla nizamlanan
keçidlərdə piyadalar üçün qoyulmuş «keçin», «dayanın» işıq göstəricilərinə
ciddi əməl edilməlidir.
Sutkanın qaranlıq vaxtı
piyadalar xüsusilə diqqətli olmalıdırlar. Piyada bilməlidir ki, qarşıdan gələn
nəqliyyat vasitəsinin işığı sürücünün gözünə düşdüyünə görə o, yolun
işıqlanmayan hissəsində yolu keçən piyadanı görmür. Buna görə
də sutkanın qaranlıq vaxtı yolun işıqlanmayan hissələrində
yalnız görünüş dairəsində nəqliyyat vasitəsi olmadıqda yolu keçmək olar.
İşıq göstəriciləri əksər
hallarda dönən nəqliyyatın hərəkətini nizamlamaq üçün əlavə bölmələri olan
svetoforlarla birlikdə tətbiq edilir. Belə svetoforlar qoyulan
yolayrıclarında nəqliyyat vasitəsi onun əsas işarəsindən asılı olmayaraq
əlavə bölmədəki yaşıl işıq yandığı vaxt ox işarəsinin istiqamətində dönə bilər.
Deməli, əlavə bölmələrdə işıq yanmasa, piyadalar küçənin hərəkət
hissəsini təhlükəsiz keçə bilərlər.
İnzibati Xətalar
Məcəlləsində piyadaların yol hərəkəti qaydalarını pozmalarına görə məsuliyyət
nəzərdə tutulur.
Belə ki, piyadalar:
- piyada svetoforlarına
və nizamlayıcının işarələrinə riayət etməməyə görə;
- yolun hərəkət
hissəsini, dəmir yolunu müəyyən olunmayan yerdən keçməyə görə;
- küçə və yolda
yaxınlaşmaqda olan nəqliyyat vasitələrinin qarşısına qəflətən çıxmağa
görə;
- qırmızı və ya sayrışan
işıq və xüsusi səs siqnalı qoşulmuş nəqliyyat vasitəsi yaxınlaşan zaman
yolun hərəkət hissəsini tərk etməməyə görə;
şərti maliyyə vahidinin
3 misli miqdarında cərimə edilirlər.
Ümumi
istifadədə olan nəqliyyatdan istifadə etmək qaydaları
Ümumi istifadədə olan nəqliyyat dedikdə, sənişinlərin sərəncamında olan -
tramvay, trolleybus, avtobus və taksi başa düşülür.
Ümumi istifadədə olan
nəqliyyatın ən qədim növü tramvaydır. Lap əvvəllər vaqonları atlar
çəkərdi. Sonralar atları benzin ilə işləyən mühərrik əvəz etdi. Nə vaxt
sərnişin az olurdu, mühərrikin ağırlığından vaqonun qabaq tərəfi aşağı
əyilirdi. Sərnişinlər çox olduqda isə qabaq tərəfi qalxıb, arxa tərəf aşağı
enirdi.
1831-ci ildə Böyük
Britaniyanın parlamentində xüsusi Komissiya yaradıldı ki, buxar qüvvəsi ilə
işləyən maşınla tanış olsunlar. Komissiya müəyyən etdi ki, bu avtobus kəskin
olmayan yoxuşları keçir, rahat və təhlükəsizdir, saatda 16 mil (1 mil-1609 m) sürətlə gedir və 14
sərnişin tutur.
Azərbaycanda ən çox
yayılmış ictimai nəqliyyat növü avtobusdur.
Trolleybus Bakının
küçələrində son zamanlar geniş istismar edilən nəqliyyat növüdür. Tramvay kimi
o da elektrik enerjisinin köməyi ilə hərəkət edir. Fərq ondadır ki, trolleybusa
rels lazım deyil. O, səssiz hərəkət edir, ətraf mühiti işlənmiş qazlarla
çirkləndirmir.
Yol hərəkəti qaydalarına
əməl etmək yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısının alınmasının ən əsas amilidir.
Yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısını almaq üçün təkcə sürücülərin deyil,
piyadaların və sərnişinlərin də yol hərəkəti qaydalarını bilmələri və ona riayət
etmələri vacibdir.
Çox zaman yalnız
sürücülərin təqsiri üzündən deyil, piyadaların, sərnişinlərin xüsusilə də
uşaqların, yol hərəkəti qaydalarının bilməmələri, yaxud onlara əməl etməmələri
üzündən bəxbəxt hadisələr baş verir.
Küçə və yollarda
nəqliyyat vasitələri ilə piyadaların eyni zamanda hərəkət etməsi hərəkətin
mürəkkəbləşməsinə səbəb olur. Odur ki, hərəkətin təhlükəsizliyinin təmin
edilməsi piyadaların diqqətli olmalarından, onların hərəkət qaydalarının
bilmələrindən və bu qaydalara əməl etmələrindən çox asılıdır.
Ümumi istifadədə olan
nəqliyyatda, (yəni avtobus, trolleybus, tramvay və s.) müəyyən olunmuş
qaydalara əməl olunması hər birimizin təhlükəsizliyinin qorunmasının əsas
şərtlərindən biridir. İndi isə həmin bu qaydalarla tanış olaq.
Bu qaydalar "Yol
hərəkəti haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 40; 41-ci maddələri
ilə müəyyən olunmuşdur.
Sərnişinlərin
minib-düşməsi üçün sürücülər tramvay, avtobus və trolleybusu dayanacaq adlanan
yerlərdə saxlayırlar. Dayanacaqlarda marşrutların nömrələri yazılmış
göstəricilər asılır. Sərnişinlər avtobusu, trolleybusu, tramvayı yalnız minmə
meydançalarında, onlar olmadığı yerdə isə səkidə və ya yol kənarında
gözləməlidirlər.
Səkinin lap kənarında durmaq olmaz, çünki büdrəyib və ya qışda sürüşüb
maşınların təkəri altına düşə bilərsiniz.
Tramvaya oturmaq üçün
əvvəlcə küçənin hərəkət hissəsini keçmək lazımdır. Relslərin küçədə
yerləşməsindən və hərəkətin istiqamətindən asılı olaraq müxtəlif vəziyyətlərlə
üzləşirsiniz.
- Tramvay yolu və
dayanacağı yolun hərəkət hissəsinin ortasındadır.
Bu halda yolun hərəkət
hissəsinə çıxmamışdan qabaq yolun sol tərəfinə baxmaq lazımdır ki, nəqliyyat
vasitələri yaxınlaşır, ya yox.
Əgər yolun hərəkət
hissəsində iki tərəfli hərəkət varsa, küçəni keçmək üçün əvvəlcə sola, küçənin
ortasında isə sağa baxmaq lazımdır.
Ümumi istifadədə olan
nəqliyyat vasitəsinə minmə və ya ondan düşmə yolun hərəkət hissəsində və ya
orada yerləşən minik meydançasında aparılır. Sürücü dayanacaqda duran
ümumi istifadədə olan nəqliyyat vasitəsinə doğru gedən və ya ondan düşüb gedən
sərnişinlərə yol verməlidir (qapılar tərəfdən).
İki qapılı avtobuslarda
arxa qapıdan minib, qabaq qapıdan düşmək lazımdır. Bir çox böyük avtobuslarda,
xüsusən, şəhərdaxili daşımalarda üç qapı olur. Belə halda orta qapıdan minib,
arxa və qabaq qapıdan düşürlər. Axırıncı dayanacaqda bütün qapılardan minib
düşməyə icazə verilir. Kənd yerlərində bir qapılı avtobuslardan daha çox
istifadə olunur. Bü cür avtobuslarda minməyə düşmə tam qurtardıqdan sonra icazə
verilir.
Avtobusa qabaq qapıdan
minmək hüququna aşağıdakılar malikdirlər:
a) hamilə qadınlar,
b) əlillər,
v) yanında 7 yaşına qədər uşaq
olanlar,
q) ibtidai sinif şagirdləri,
d) qocalar.
Tramvaydan sərnişinlər
düşdükdən sonra birinci vaqonun qabaq qapısı istisna olmaqla bütün qapılardan
minməyə icazə verilir.
Trolleybusa minməyə
ancaq arxa qapıdan icazə verilir.
Ümumi istifadədə olan
nəqliyyat növlərindən-tramvaydan, trolleybusdan, avtobusdan istifadə
qaydalarına riayət etmək vacibdir. Onlardan minib düşərkən tələsmək
olmaz, sakit və mütəşəkkil olmaq lazımdır. Hansı qapıdan gəldi düşmək və ya
düşmək istəyənlər vaqonlardan çıxmamış minmək bir-birinizə maneçilik yaradır,
nəticədə avtobus, tramvay və trolleybus dayanacaqda xeyli vaxt itirir. Növbəti
dayanacağa müəyyən edilmiş vaxtda çatmaq üçün sürücü sürəti artırmalı olur.
Bütün avtobus, tramvay və trolleybusların öz marşrut cədvəlləri olur.
Gecikmədən vaxtında dayanacaqlarda olub və oradan vaxtında yola
düşməlidirlər.
Biz küçələrdə gəzərkən
piyada, lakin nəqliyyat vasitəsinə mindikdə artıq sərnişin oluruq.
Sərnişinlər qapıların bağlanmasına mane olmamalı, yaxud nəqliyyat vasitəsi tam
dayanana kimi onları açmamalıdır. Avtobus, tramvay və trolleybusda yavaş-yavaş
o qapıya tərəf yaxınlaşmalısan ki, oradan düşəcəksən. Hərdən sürücü səs
ucaldan vasitəsi ilə sərnişinlərdən qabaq tərəfə yaxınlaşmağı xahiş edir.
Aşağıdakı hallarda
avtobus, tramvay və trolleybusda getmək qadağandır:
- vətəndaş sərxoş
vəziyyətdədirsə,
- vətəndaş özü ilə tez
alışan və zəhərli maddə aparırsa, daşınan əşyaların ölçüsü 100x60x60 sm-dən
(tramvayda) və 100x50x30 sm-dən (avtobusda, trolleybusda) böyükdürsə,
- vətəndaşın paltarı və
ya apardığı əşya başqa sərnişinlərin paltarını və ya tramvay, avtobus və
trolleybusun daxilini çirkləndirib korlayacaqsa.
Ümumi istifadədə olan
nəqliyyat vasitələrində aşağıdakılara icazə verilmir:
- Siqaret çəkmək,
zibilləmək;
- Bədbəxt hadisə və
qəzalar istisna olmaqla avtomaşının saxlanması üçün işarə verməyə;
- Oturacaqda uşaqları
ayaq üstə qoymağa;
- Nəqliyyat vasitəsinin
xarici hissələrində getməyə, qapı və pəncərələri sürücünün icazəsi olmadan
açmağa, qapı və pəncərələrdən əl və ya başını çıxarmağa, qapıların bağlanmasına
mane olmağa;
- Hərəkət vaxtı minmə və
düşməyə.
Bunu hamı bilməlidir:
- Dayanmış avtomobilin,
trolleybusun və avtobusun yalnız arxasından, tramvayın isə qabağından adlayıb
keçmək lazımdır. Bu qaydanı pozarkən siz yolu keçərkən düşdüyünüz nəqliyyatı
ötüb keçən avtomaşını, yaxud qarşıdan gələn tramvayı görməz və nəticədə təhlükə
ilə üzləşərsiniz.
Bakının Zaqulba
istirahət zonasında baş vermiş yol-nəqliyyat hadisəsi çox illər keçməsinə
baxmayaraq, heç vaxt yaddan çıxmır. Zaqulba yolunda Daxili İşlər Nazirliyinin
İstirahət evinin yanında «İkarus» markalı avtomaşın dayandı. Anasından tez
düşən Nigar dayanmış avtobusun qabağından tələsik yolun o biri tərəfində
duran atasının yanına qaçmaq istədi. Bu vaxt avtobusu ötüb keçən göy rəngli
«Jiquli» markalı avtomobil Nigarı vurub qarşıdan gələn başqa bir maşının
təkərləri altına atdı. Köməyə gələn yol polisi əməkdaşları yaxınlaşdıqda Nigar
artıq aldığı zərbədən ölmüşdü. O, ata-anasının tək balası idi. Anası nalə çəkib
ağlayırdı. «Jiquli»nin sürücüsü isə özünü itirmişdi. Ana ona deyirdi: «Sizin günahınız
yoxdur. Günah mənimdir». Nigar 4-cü sinif şagirdi idi. Həqiqətən də bu
hadisədə günahkar Nigar və onun anası idi. Ona görə də bütün valideynlərə
müraciət edib deyirik.
Hörmətli valideynlər!
Yol hərəkəti qaydalarını
həmçinin bu qaydaları pozmağın təhlükəsini öz uşaqlarınıza aydınlaşdırmaq Sizin
ümdə vəzifənizdir. Uşaqlarınıza küçədə oynamağa icazə verməyin. Onları
nəzarətsiz qoymayın.
Velosiped
sürmə qaydaları
1867-ci ilə Parisdə müasir velosipedə oxşayan mexanizm sənaye sərgisində
nümayiş etdirildi. Sonralar bu təzə mexanizm bütün dünyada geniş yayıldı.
İki təkərli velosipedi
asanlıqla sürmək olur. Lakin asanlıqla da aşır. Yolda gözlənilməz bir
nahamarlıq olduqda, qəflətən tormozladıqda bu, müvazinətin itməsinə gətirir və
təhlükə yaradır. Velosiped ən təhlükəli və müvazinətsiz nəqliyyat vasitəsidir.
Velosipedi
avtomobil kimi ani saxlamaq olmur. Onun
tormoz yolu avtomobilin tormoz yolundan uzundur. Deməli, təhlükəli zona
uzundur. Tormoz vaxtı müvazinəti itirmək olar.
Hesablamalar göstərir
ki, velosiped avtomobildən 10 dəfə təhlükəlidir. Buradan nəticə çıxır ki,
velosipedi idarə etmək üçün ağıl və böyük vərdiş tələb olunur. Velosipedçi yol
hərəkəti qaydasını yaxşı bilib yerinə yetirməlidir ki, onunla və ya başqa
birisi ilə heç bir bədbəxt hadisə baş verməsin. Azərbaycan Respublikasında 14
yaşdan aşağı oğlan və qızlara avtomobil yollarında velosiped sürmək qadağandır.
Asma mühərrikli velosipedi 16 yaşdan sonra sürməyə icazə verilir.
Velosipedi sürməyə
başlamazdan əvvəl müvazinətini saxlamağı öyrənmək lazımdır. Velosipedlə yavaş
getmək tez getməkdən çətindir. Yavaş getməyi öyrənmək lazımdır. Yavaş getməyi
öyrənəndən sonra sürətlə getməyi öyrənməli, tormozları yoxlamalı, lakin
birdən tormoz etməməlidir ki, yıxılmasın. Sonra tək əl ilə velosipedi sürməyi
öyrənmək lazımdır. Növbə ilə gah sağ əli, gah da sol əli buraxıb,
velosipedi idarə etməyi öyrənmək lazımdır. Bu ona görə vacibdir ki,
döngələrdə bir əl ilə siqnal vermək lazım gəlir. Bir çox uşaqlar öz
«igidlik»lərini göstərmək üçün sükandan iki əlini də buraxırlar. Lakin
belə «akrobat»ları küçə sevmir.
Ən aşağı sürətlə
velosipedi sürmək onu sürməyi bacarmağın ən yaxşı göstəricisidir.
Velosipedi sürməyə
başlamazdan əvvəl onun sazlığını yoxlamaq lazımdır.
Velosipeddə aşağıdakılar
olmalıdır:
- Tormoz- hər bir
velosipeddə ayaq tormozu olmalıdır.
- Səs
siqnalı, adətən, zəng olur. Vaxtlı-vaxtında zəngin qapağını açıb ora
yağ tökmək lazımdır.
Bir çox uşaqlar elə
hesab edirlər ki, fit və ya qışqırıq zəngi əvəz edir. Lakin küçədə fit çalmaq
və ya qışqırıq ayıb sayılır, ona görə də bunlar səs siqnalını əvəz edə bilməz.
Velosiped texniki
cəhətdən saz olmaqla bərabər lazımınca təhciz olunmalıdır.
Velosipedin qabaq
tərəfində ağ işığı olan fanar, arxasında isə qırmızı işığı olan fanar və
ya işıq əks etdirən qırmızı rəngli şüşə ilə təhciz olmalıdır. Günün
qaranlıq vaxtında yanmayan fanarla velosipedi idarə etmək qadağandır.
Velosipedin qırmızı rəngli arxa işıq əksetdirəni günün qaranlıq vaxtı və pis
görünüşlü hava şəraitində sürücülərə imkan verir ki, vaxtında qarşıda gedən
velosipedi görə bilsinlər.
Yan tərəflərində qırmızı
rəngli və ya sarıya çalan işıq əks etdirənləri olmalıdır ki, velosipedçi yaxşı
görünsün.
Pis olmaz ki,
velosipeddə arxanı görmək üçün güzgü olsun.
Yolun hərəkət hissəsi
ilə velosipedlərin bir sıra ilə hərəkət etməsinə icazə verilir. Bu zaman
yolun sağ tərəfindən 1 m-dən çox olmayan məsafə saxlamaq lazımdır.
Sağa və sola dönərkən,
ötmə əməliyyatı apararkən velosipedçi 30-40 m məsafədən xəbərdarlıq siqnalı verməlidir.
Sağa dönərkən sağ əl,
sola dönərkən sol əl müvafiq olaraq çiyin bərabərində qaldırılır. Manevr
qurtaranadək əl qaldırılmış vəziyyətdə olmalıdır. Ən təhlükəli manevr sola və
geriyə dönməkdir. Velosipedçi daha çox bu halda yol hərəkəti qaydasını
pozur və nəticədə qəza baş verir.
Velosipedçiyə getdiyi
istiqamətdə bir hərəkət zolağı olduqda sola və geriyə dönməyə icazə verilir.
Adətən, avtomobilin bir hərəkət zolağının eni 3,5 m olur. Deməli, yolun eni
7-8 m
olduqda velosipedçiyə sola dönmək olar. Sola dönərkən mərkəz xəttinə yaxın
vəziyyət tutmaq lazımdır. Əgər bir istiqamətdə bir neçə hərəkət zolağı varsa,
velosipedçi sola və geriyə dönmək üçün ondan düşüb piyadaların yol kəsişməsini
keçərkən əməl etdiyi yol hərəkəti qaydasına uyğun hərəkət etməlidir.
Bütün təhlükəsizlik
qaydalarına əməl etmək velosipedçinin xeyrinədir. Kim ki, yoldadır bu atalar
sözünü yadından çıxarmamalıdır: «Yeddi dəfə ölç, bir dəfə biç».
Yadda saxlayın:
- Yolun hərəkət
zolaqlarının sayından asılı olmayaraq velosipedçiyə yol kəsişməsini keçərkən
düz istiqamətdə, ya da sağa dönməyə icazə verilir.
- Velosipeddən düşmədən
sola dönməyə o vaxt icazə verilir ki, yolda ancaq bir hərəkət zolağı vardır.
Velosipedçiyə
aşağıdakılar qadağandır:
- Bulvar, bağ, parkların
piyada yollarında, səkidə velosiped sürmək;
- Sükanı tutmadan
sürmək;
- Dartılmaq
üçün hərəkət edən nəqliyyatdan yapışmaq;
- Avtobus, trolleybus və
başqa avtomaşınların arxası ilə bilavasitə sürmək. Çünki həmin avtomaşın
tormozladıqda toqquşma qaçılmazdır;
- Velosipedi idarə
etməyə mane olan yük və sərnişin daşımaq;
- Texniki cəhətdən nasaz
və lazımınca təhciz olunmayan velosipeddən istifadə etmək;
- Velosipedi yol hərəkət
qaydasını bilməyən başqa şəxsə vermək;
- Günün qaranlıq
vaxtlarında velosipedin qabaq və arxa fanarları olmadan sürmək;
- Xəstə və çox yorğun
vəziyyətdə velosiped sürmək.
Sürücülərin,
svetoforun və nizamlayıcının verdiyi xəbərdarlıq işarələri
Müasir avtomobillər səs və işıq xəbərdaredici vasitələri ilə təhciz
edilmişdir ki, bunların köməyi ilə sürücü digər nəqliyyat vasitələrinə və
piyadalara yaxınlaşdığını, hansı istiqamətdə hərəkət edəcəyini qabaqcadan
xəbər verir.
Yaxınlaşmanı bildirmək
üçün səs siqnalından, hərəkətin istiqamətinin dəyişdirilməsi üçün «dönmə»
göstəricilərindən, sürətin azaldılması isə «dayan» işarəsindən istifadə
edilir.
|